Job 10 van 14


Report this listing

Solliciteren



diensthoofd data & informatie bij departement POLIS


Functie

Als diensthoofd data & informatie ben je werkzaam bij (Provinciale Ondersteuning Lokale Instanties). Met 50 andere collega's ondersteun je Oost-Vlaamse lokale instanties (steden & gemeenten, politiezones, intergemeentelijke samenwerkingsverbanden, …) vanuit een neutrale, niet-commerciële invalshoek.

Digitale transformatie die bijdraagt tot effectieve, efficiënte en kwaliteitsvolle bedrijfsvoering bij deze lokale besturen staat hierbij centraal. Wij stimuleren samenwerking tussen de lokale besturen onderling, maken schaalvoordelen en kennisdeling mogelijk, en bieden onafhankelijk advies.

Je leidt de dienst Data en Informatie, een dienst die momenteel bestaat uit 3 kennisdomeinen (GIS, Data en Analyse, Informatiebeheer) en 13 personeelsleden. Je bouwt de dienst verder uit tot een geïntegreerde dienst die maximale meerwaarde levert in de uitbouw van lokale instanties tot data gedreven organisaties. Wij zijn NIET op zoek naar de superexpert, maar WEL naar iemand die als strategisch-operationeel denker en doener , natuurlijk netwerker en People manager , volop zijn of haar schouders kan zetten onder de uitbouw van ons dienstverleningsverhaal.

Benieuwd hoe jouw werkweek er kan uitzien? Bekijk in bijlage een voorbeeld van je weekagenda.

Je werkt in het Provinciehuis (Charles de Kerchovelaan 189, 9000 Gent).

Sollicitatietip :

Lees de functiebeschrijving (in bijlage) aandachtig na: interessant om meer inzicht te krijgen in de functie en je voor te bereiden op de selectiestappen. Het bevat de verwachte competenties en vaardigheden die nodig zijn voor deze functie.

We brengen je graag op de hoogte van de gelijklopende selectieprocedure voor . Neem je ook graag deel aan deze procedure? Dat kan!
We organiseren één gezamenlijk schriftelijk gedeelte. Indien je slaagt ga je door naar het gezamenlijk assessment center en tot slot worden de geslaagden per functie uitgenodigd voor een mondeling gedeelte, dat doorgaat op afzonderlijke dagen.

Jouw profiel

Wat je moet kennen, kunnen of hebben bij je indiensttreding:

  • je bent in het bezit van een masterdiploma (enkel via de aanwervingsprocedure)
  • je beschikt over minstens 2 jaar aantoonbare professionele ervaring in een leidinggevende of coördinerende functie.
  • je kan werken met Officetoepassingen
  • je kent de werking van het provinciebestuur (in grote lijnen)
  • je hebt een rijbewijs B (zie voor meer info in de bijlage) en gezien de frequente dienstverplaatsingen die moeten gemaakt worden, is het kunnen beschikken over een wagen (of een ander gemotoriseerd vervoermiddel) nodig; uiteraard is hier een vergoeding voorzien (0,4237 euro/km).
  • je hebt kennis van portfolio-, programma-, projectmanagement
  • je bent bedreven in stakeholder- en changemanagement; je kan je in een complexe omgeving van diverse partners en invalshoeken bewegen en slaagt erin hun belangen te verzoenen
  • je hebt kennis in verband met digitale transformatie
  • je hebt kennis in verband met de basisconcepten van informatiebeveiliging en gegevensbescherming (regelgeving, normering, implementatie,…)
  • je bent op de hoogte van principes inzake organisatie, planning en kwaliteit en van de methodieken om die te verbeteren
  • je bent zowel mondeling als schriftelijk in staat om een boodschap duidelijk, volledig en overtuigend over te brengen
  • je hebt geen probleem met het geven van voordrachten, het leiden van vergaderingen of het onderhandelen met klanten en collega’s
  • je neemt zelf snelle en efficiënte beslissingen, ook in noodsituaties.
  • De doelstellingen en de middelen van de actieprogramma's van de overheid bepalen
    De financiering onderhandelen
  • Een rapport van de acties opstellen
    Corrigerende maatregelen en een verbeteringstraject voorstellen
  • Actieprogramma's toepassen op regionaal of lokaal niveau of bij overheidsinstellingen
  • De directies van een ministerie of een administratie coördineren
    De activiteiten verdelen onder de dienstverantwoordelijken
  • De visie en strategische doelstellingen van de actieprogramma's van de overheid uitwerken
  • De toepassing van regeringsbeslissingen controleren en evalueren (enquête, audit, werkgroepen, ...)

Aanbod

We bieden je een statutaire tewerkstelling met 6 maanden proeftijd.

Als diensthoofd data & informatie (niveau A - Ax: salarisschaal A4a-A4b) krijg je een geïndexeerd salaris waarbij het minimum bruto-maandsalaris € 4 383,11 bedraagt (bij voltijdse prestaties).

Bovenop jouw salaris krijg je ook nog:

  • maaltijdcheques van 8 euro
  • ecocheques
  • vakantiegeld & eindejaarstoelage
  • gratis hospitalisatieverzekering voor jezelf en voordelige
  • hospitalisatieverzekering voor je gezinsleden
  • gratis openbaar vervoer voor je woon-werkverkeer
  • fietsvergoeding + gratis regenkledij voor wie regelmatig met de fiets komt werken
  • fietslease
  • toffe evenementen voor medewerkers
  • uiterst flexibele uurregeling (uren te presteren tussen 7u00 en 19u00)
  • telewerken met telewerkvergoeding (max. 10 dagen per maand)
  • 30 dagen jaarlijkse vakantie en 14 feestdagen
  • kinderopvang aan een erg gunstig tarief in paas- en zomervakantie
  • ruime opleidingsmogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen
  • korting of gratis activiteiten in de provinciale domeinen en erfgoedcentra.

Solliciteren

Sarah Youcef Khodja
09 267 74 56
sarah.youcef.khodja@oost-vlaanderen.be

Solliciteren